8 maj 2013

Shopping i Stockholm - PUB-huset! Veckans sidospår v 19!

Hej! Hoppas att du har haft en bra dag? Jag fortsätter med Stockholmstema som "Veckans sidospår" nu när jag precis har varit i vår vackra huvudstad. När det gäller shopping så finns det mycket fint att titta på men jag besöker alltid PUB-huset. Där hittar du många riktigt bra inredningsbutiker under ett och samma tak. De två översta planen är helt dedikerade till heminredning med butiker som R.O.O.M. Housedoctor, Systrarna Voltaire och Himla. PUB är Stockholms äldsta varuhus och grundades av Paul U Bergström redan 1882. 



Det fanns mycket fint att titta på i butiken Housedoctor



Detta var några saker som jag fick med mig hem i min shoppingbag! Muggen i samma serie är inte med på bilden, men OJ vad kaffet smakar gott i den! 


Coffetime hos R.O.O.M.


Koppar och mässing ser man fortfarande mycket av och även på R.O.O.M. Kolla in pallen längst fram i bild! Undrar hur bekväm den kan vara? 


Chokladprodukter från butiken Systrarna Voltaire. En snygg förpackning kan förgylla ditt kök och humör!

Samtliga foton Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat


Ha en riktigt fin kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!