17 maj 2015

Weekly inspiration - gråa kök via Alvhem Mäkleri & Interiör

Hej! Weekly inspiration har tema gråa kök denna veckan. Jag letar efter inspirerande kök och har fastnat för gråa. Visst är det snyggt och smakfullt? Samtliga bilder är lånade via Alvhem Mäkleri & Interiör Vilken gråskala gillar du bäst?









Några skärbrädor i trä ger värme i köket och som jag har nämnt tidigare så är det supertrendigt, men framförallt riktigt snyggt! Gärna ett par stycken i olika storlekar, former och varianter.

Ha en riktigt fin vecka!

Åsa






4 kommentarer:

  1. Köket med marmor och mässing är helt fantastiskt! Vilket märke är det?
    Mvh Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Visst är det fint! Jag har lånat bilden från Alvhem Mäkleri & Interiör så jag kan tyvärr inte svara på vilket kök det är, men de kanske kan hjälpa dig vidare? Lycka till! /Åsa

      Radera
  2. Fint! Kök 3 med mässing är fantastiskt! Vilken färg är det på luckorna? Med vänlig hälsning, Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Jag har lånat bilden från Alvhem Mäkleri & Interiör så jag kan tyvärr inte svara på vilken färg det är, men de kan förhoppningsvis hjälpa dig vidare? Lycka till! /Åsa

      Radera

Varmt välkommen att lämna en kommentar!