27 juli 2013

Inspirerande lägenhet i 60-tals stil - via Fantastic Frank i Stockholm

Bjuder på lördagsinspiration idag i 60-talsstil via Fantastic Frank, Bondegatan 25 B, Stockholm. Hoppas att du kan få några bra tips som du kan använda hemma hos dig. bland kan det räcka med en liten förändring, en ny möbel, ny färg, lite nya växter, en snygg kudde, som gör stor skillnad och som gör din bostad ännu mer personlig och hemtrevlig.


Jag tycker om stilen, det är charmigt och hemtrevligt att blanda gammalt och nytt som skapar ett lite mer personligt hem. Jag har ett antikt kvadratiskt matbord på hjul, från min mormor och morfar i vardagsrummet som jag bara älskar. För att inte tala om min ärvda Rokokosoffa i "guldklädsel", även om den inte får plats i dagsläget...





Köket är bevarat som ett traditionellt 60-talskök med originalluckor


Jag har en läshörna men visst vore det det trevligt att även göra den till en "musikhörna", tänkt att bara sitta i favoritfåtöljen och njuta av riktigt bra musik...

Samtliga bilder är lånade via Fantastic Frank och fler foton och inspirerande bostäder hittar du här.

Följ mig gärna på Instagram Kreativa Kvadrat



Önskar dig en riktigt fin lördag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!