2 januari 2014

Veckans sidospår! Fina ljuskoppar, kuddfodral och handskar från butiken SåInINorden

Hej! Hoppas du har haft en riktigt bra start på året! Ljusstakar, ljuskoppar, kuddar och handskar kan man inte få för många av. Det kan man säkert men jag har svårt att motstå! Nu när det är så mörkt ute och det snart är dags att plocka ner all julbelysning så brukar man sakna de där små ljuskällorna och jag känner behovet av att tända ljus lite överallt i mitt hem. Hemtrevligt och mysigt! Här är några fina ljuskoppar, kuddar och handskar från butiken SåInINorden.

Jag använde flera fina produkter från butiken i en styling nyligen. 

Foto Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat / Iphone

Egg copper 6st för 129:-, Tea light holder 99:-/st och kudden i härliga färger för 349:- kommer från House Doctor och Orientalisk lykta 39:- från Nordal. Det finns så mycket fint i butiken SåinINorden. Handskarna i ull och skinn, 229:- och 349:- kommer från Nümph. Coola värre! 


Vilken färg på insidan gillar du bäst?

Bilder lånade via Housedoctor


Egg copper sprider en varm känsla och är hur fina som helst i koppar. Den fina tavlan kommer från Annefrid Sjöman, frilansande illustratör och konstnär och en samarbetspartner till mig. Den fina vita byrån, Falsterbo, kommer från Bergmans möbler här i Jönköping. 


Önskar dig en fortsatt bra vecka och hoppas att vi ses här snart igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!