11 april 2014

Hej! Hoppas att du har haft en bra vecka? Snart är månader av nyfikenhet äntligen över! I morgon åker jag på utlandssemester, men har ingen aning om vart i världen jag hamnar. Jag lyfter från Landvetter i morgon lördag och ska packa ner pass, solhatt och solglasögon. Jag älskar överraskningar och är fantastiskt nyfiken!! Jag kommer att ta en veckas semester här på bloggen men vill gärna passar på att önska dig en riktigt glad påsk så ses vi snart igen! Undrar just var jag hamnar? Grekland, Italien, Frankrike?


Letar du efter en tapet? En världskarta kan vara ett alternativ. Passar bra i många olika rum och varför inte i badrummet? 





Samtliga bilder lånade via bloggen By the way, klicka här för mer inspiration

Ha en riktigt fin vecka och Glad Påsk! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!