19 oktober 2014

Krösatågen - en hemtrevlig resa!

I morgon ser några Krösatåg lite mer "hemtrevligare" ut än vanligt! Du som åker Krösatåg i Jönköpingslän, Kronobergslän samt Norra Skåne kommer att få uppleva två nyinredda tågvagnar under 21-30 oktober. Jag har inrett två Krösatåg och gjort dem lite extra höstfina! I morgon börjar tågen rulla och här kommer en förbild och en sneak peek på ett par efter bilder. 

Passar på och var med och vinn ett hembesök av mig, Kreativa Kvadrat, mer info hittar du på www.krosatagen.se Och så delar jag med mig av några tips på hur du skapar ett hemtrevligare hem! Kika gärna in för mer inspiration.




Tågvagnarna är fulla av vackra accessoarer och textilier från Åhléns och Indiska i Jönköping, det har varit fantastiskt inspirerande att leta efter passande produkter till detta projektet. Där finns så mycket fint! Stort tack till butikscheferna Ulrika på Åhléns och Jennie på Indiska för gott samarbete samt till personalen! Du hittar också fina illustrationer från Lina Gustafson, frilansande grafiker och designer. 

Styling: Åsa Andreasson Kreativa Kvadrat
Foto: Robert Larsson 



Underbara illustrationer från Lina Gustafson

Styling: Åsa Andreasson Kreativa Kvadrat
Foto: Robert Larsson 



På Krösatågets hemsida www.krosatget.se kan du läsa mer om tävlingen och om mitt heminredningsreportage där jag delar med mig av mina tankar, idéer och goda råd. Foto: Robert Larsson. Kika gärna in i tidningen Lingonet, om bordtidningen på Krösatågen. 



Norra Skåne skrev en artikel i lördagens tidning. 


Tävla och vinn en inredare! Det är jag som kommer att komma hem till vinnaren! Ta en bild på ett hemtrevligt ögonblick ombord på Krösatåget. Dela bilden på Instagram @krosatagen och tagga med #hemtrevligresa eller skicka in den till tavling@krosataget.se 



Och om du klickar dig dit idag så är det Åsa Andreasson på Kreativa Kvadrat som du träffar på! 

Ha en riktigt bra vecka och en hemtrevlig resa om du ska ut och åka Krösatåg! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!