20 september 2014

Årets mentor i Jönköpings Län 2014

Årets mentor i Jönköpings län 2014 i kategorin befintliga företag är Niklas Carlemar och årets mentor i kategorin blivande företagare heter Per-Olof Öhling. Jag nominerade min mentor Niklas Carlemar och sedan har Almi och Nyföretagarcentrums jury utsett Årets mentor i länet. Vi deltog i en ceremoni på Rådhuset i Jönköping den 3 september. Grattis till oss båda skulle jag vilja säga! På Jnytt och ALMIs hemsida kan du läsa mer.


Foto: Pressbild 




Foto: Almi 

Min motivering löd: Niklas har varit ett utomordentligt bollplank som har utmanat mig genom att ställa frågor, inte ge svaren, engagerat sig, varit tillgänglig och delat med sig av sina kunskaper och erfarenheter och gett mig massor av energi.

www.jafärrer.se finns ännu fler bilder och material från vår eftermiddag i rådhuset. Klicka här 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!