13 april 2013

Fin lägenhet via Fantastic Frank!

Inredningsstylisten Thomas Lingsells lägenhet i Stockholm är till försäljning. Jag läste på Emmas Designblogg att Thomas, som arbetar på Fantastic Frank, blev så förtjust i en lägenhet som han stylade inför en försäljning så att han själv köpte den. Härlig historia! Det betyder att hans nuvarande är till salu. Emma skriver också att Thomas kommer att ändra stil helt och hållet i den nya lägenheten, den kommer att "look like a decadent old lady is living there". Den skulle jag vilja se!





Jag brukar tipsa om att köpa nya fina gröna växter men denna 
gjorde sig riktigt bra här i detta köket på något vis. Vad tycker du?

Trevligt med en handkräm som ligger vid handfatet. När andan 
faller på brukar jag skriva "ta gärna lite handkräm" på spegeln, 
när jag ska få gäster. (Bra pennor, som går att torka bort 
med en fuktig trasa, finns på Granit)


Spana in lampan i fönstret till höger! Je t´aime Christine! Hur gulligt är inte det? Det kanske är en kärleksförklaring? Vem vet!

Samtliga bilder lånade via Fantastic Frank

Önskar dig en riktigt fin lördag!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!