24 april 2013

Signerat.se - brickor och vykort av Magnus Rignell Design - Veckans sidospår v 17!

Mackmakeriet i Jönköping hittade jag en bricka med motivet positivism och en med motivet negativism av Magnus Rignell Design. Finns även som vykort och på andra språk som t.ex. tyska, engelska och franska och säljs bland annat på Signerat.se, (designmarknaden på nätet). Där finns mycket annat fint som är handgjort, utvalt och unikt från svenska formgivare och hantverkare.


Foto Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat


En bricka med härligt upplyftande ord! - Självklart! - Det ordnar sig! - Vi kör! - Briljant! - Det funkar! - Gott mos! - Tummen upp! - Wow! - Lysande!


Vykort med samma härligt upplyftande ord! 


Vykort med mindre upplyftande ord, men vissa får mig verkligen att dra på munnen....
- Inte mitt problem! - Känner jag dig?  - Vad var det jag sa! - Fråga inte mig! - Talking to me? - Jag jobbar bara här! Vad har du VALT för ord idag? 

Bilder ovan lånade via Signerat.

Ha en riktigt bra onsdagskväll!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!