29 december 2012

Decemberfeelings!

Jag hoppas att du har haft ett par riktigt bra dagar i julhelgen och att du har haft möjlighet att ta det lite lugnt och koppla av, och även haft möjlighet att njuta och hunnit med att göra saker som får dig att må bra. Jag är tillbaka i Jönköping igen efter mysigt julfirande med familj, släkt och vänner och njuter nu för fullt av ledigheten och bjuder på några "decemberfeelingsbilder" så här i mellandagarna. Vad gillar du sista bilden? Den idén hade jag helt missat i år....


I ett av alla fina julkort låg ett litet trähjärta "love" från min
gamla barndomsvän. Hjärtat fick en hedersplats i min rumsgran.
Tack fina Therese! 


Ett litet tunt rött band eller rosett hade varit extra fint till




Foto: Susanne. Fler vackra bilder hittar du här: me & alice

Grönt ÄR skönt


Varför inte pynta cykeln när du ändå är på gång och på språng?

Samtliga bilder via bloggen fabulousfrog

Önskar dig en riktigt härlig lördag! 

Åsa

1 kommentar:

  1. Jättefina bilder Åsa! Tack för all inspiration. /Sanna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en kommentar!