1 december 2012

Julklapp till syrran - Bokstavsmugg by Arne Jacobsen

Behöver du tips på julklappar? Här kommer ett julklappstips varje dag fram till jul. Jag har frågat mina vänner, bekanta, kollegor och familj om vad som står på deras önskelistor och så tar jag med några fina saker från min egen. Vi börjar med julklappen till syrran. I morgon är det julklappstips till jobbarkompisen, som gör det lite roligare att gå till jobbet. De är värderfulla och värda en liten julklapp och omtanke tycker jag. 

Bokstavsmugg - Design Letters - typography by Arne Jacobsen. Snygg, grafisk mugg utan öra. Muggen passar bra till både varma som kalla drycker, som pennmugg eller till tandborstarna! Muggarna är stapelbara och du kan köpa till ett lock och använda den som förvaring om du vill. Finns i bokstäverna A-Z. Klicka hem på inreda.com eller Olsson och GerthelHar du en syster som heter något på Å, Ä eller Ö så kan du köpa en mugg med bokstaven B, som i BÄST eller S som i SYSTER. 





Via inreda.com
Gör sig bra vid skrivbordet!
Inspirationsbilder via Olsson och Gerthel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!