29 mars 2013

Sköna hems inredningschef Charlotte Petterssons bostad - En sneak peek inför morgondagens "lördagsinspiration"!

Jag bjuder på en sneak peek inför morgondagens traditionella "lördagsinspirationsinlägg" eftersom det känns lite som lördag idag. Jag kan inte hejda mig! Denna vackra, unika, färgsprakande och personligt inredda bostaden tillhör Sköna hems inredningschef Charlotte Pettersson och är ute till försäljning via Per Jansson Fastighetsförmedling AB. Vi kikar in i sovrummet idag i olika vinklar och i morgon kommer fler vackra bilder.


Det känns att tapeter och textilier är valda med stor omsorg och trots många olika mönster och färger så känns det varmt, ombonat och inbjudande. Jag gillar det! Vad tycker du?



Jag önskar dig en riktigt fin långfredag och hoppas att vi ses här i morgon igen. Glad påsk! 

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!