6 mars 2013

Tema "vår" med smutsiga och dova pasteller - Veckans sidospår v 10


En grå bas och smutsiga och dova pasteller är helt rätt 2013! Hantverk, stickat och fåglar kommer också fortsättningsvis att synas mycket. I morgon har jag ett spännande uppdrag där jag bland annat ska presentera ett vårtema och prata trender! Här kommer en liten sneak peak på några produkter som jag kommer att arbeta med. Produkterna kommer från Noréns Färghus, Jönköpings Läns Museum och Åhléns City i Jönköping. Ska gå och köpa lite vackra vårblommor som får en fin plats i några av boxarna. 

Tapeten ORLA KIEL 110400 från MIDBEC - Noréns Färghus Jönköping

Noréns Färghus Bird Family
Foto via norensfarghus.se


Åhléns Jönköping City

Noréns Färghus Jönköping
Foto via norensfarghus.se

Åhléns Jönköping City

Noréns Färghus - fina boxar i olika färger


Åhléns Jönköping City


Noréns Färghus
Foto: www.superliving.dk

E-L.D Design Pippi bag Foto via www.eldinholmgrendesignshop.com.
Du hittar fler fina väskor på hemsidan och i butiken på Jönköpings Läns Museum som har nypremiär nu på fredag 8 mars kl 12.00.

Nu ser jag fram emot inflyttningsfesten på Jönköpings Läns museum, där jag kommer att arbeta lite timmar då och då i butiken framöver. Varmt välkommen!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!