13 mars 2013

Kreativa Kvadrat AB och Jönköpings läns museum - Veckans sidospår v 11

Veckans sidospår är snarare veckans huvudspår för mig! Mitt egna företag Kreativa Kvadrat AB är i gång för fullt och jag har börjat jobba lite då och då i butiken på Jönköpings läns museum som hade "nypremiär" i fredags, efter 1,5 års renovering. Fantastiskt fint och en härlig atmosfär. Jag har träffat så många positiva, glada människor och kunder de senaste veckorna och så var våren här och hälsade på! Jag har haft en riktigt inspirerande vecka på många sätt!

Foto: Åsa Andreasson
Fina troféer från Miho hittar du i butiken på Jönköpings läns museum.

Kort om mitt företag Kreativa Kvadrat AB:

Jag arbetar som Inredare / Interior designer / Visual merchandiser. 
Mitt företag bedriver konsultverksamhet avseende inredningstjänster till privatpersoner och företag/offentlig miljö.
Homestyling och konsultation inför försäljning av bostäder i samarbete med fastighetsmäklare som bl.a. Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo.
Tjänster inom butiksutveckling som layoutplanering, varuexponering och kommersiell belysning.
Stylinguppdrag till reklamfotograferingar.
Föreläsningar inom heminredning, möblering, färg och form, trender, belysning.

Intresserad? Varmt välkommen att höra av dig till mig: asa@kreativakvadrat.com, mobil: 0701-474725.
Mer om mig hittar du på Linkedin: www.linkedin.com/in/asaandreasson

Önskar dig en riktigt fin onsdag!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!