27 mars 2013

Påskägg och påskpynt - Veckans sidospår v 13

Jag har hämtat påskinspiration från fina bloggen atmycasa som drivs av en tjej som heter Åsa. Ett vackert namn om jag får säga det själv. Åsa skriver om inredning, trädgård, foto och mat och har hur många fina bilder som helst i hennes blogg. Jag njuter.


Här har Åsa sprayat några ägg som hon har hängt i syrenkvistar, hur tjusigt som helst! 



Har du målat några ägg än?


Ett ägg som är rullat i silverflingor och som har fått ett skärp av ett litet nätt peacearmband.


I ljuslyktan har Åsa ett vitt ljus och ett helt gäng med urblåsta ägg. Ja, varför inte!
Samtliga bilder via bloggen atmycasa. Tack för tipset Josefine!

Själv gick jag en runda på stan i går och jagade påskägg. Hittade massor av fina på Åhléns och det finns i alla möjliga färger, storlekar och former. Jag får måla ägg ett annat år. 

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!