30 mars 2013

Inspirerande lägenhet! Personligt, varmt och ombonat!

Jag visade några bilder från Sköna hems Charlotte Petterssons bostad i går och idag följer några foton till från denna klassiska sekelskiftesvåning. Samtliga bilder via Per Jansson Fastighetsförmedling AB.

 

Här har hon samlat flera fina keramikföremål och skapat ett stilleben samt flera olika lampfötter i mässing. Jag har själv två stycken hemma som väntar på nya lampskärmar och hoppas på tur under nästa loppisrunda.





Vill du förändra uttrycket i ett rum så ge dig ut och jaga en tapet! Tala om att ge ditt rum karaktär. Och kolla in det spännande valet av gardin till tapeten, en härlig mix av mönster och färger. 



Jag ska till Växjö på fredag och tänkte se vad vägen dit har att erbjuda i loppisväg och antikaffärer. Har ett inbokat besök i Rydaholm som jag ser fram emot. Har du några tips på vägarna från Jönköping till Växjö?


Jag önskar dig en fortsatt fin påsk! 
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!