3 juli 2014

Belysning! Workshop på Svenska Hem - Veckans sidospår!

Jag föreläser inom olika heminredningsområden som bland annat belysning och jag hade en workshop på huvudkontoret på Svenska Hem nyligen. Det var en inspirerande eftermiddag med stort engagemang. Belysning både säljer och gör otroligt stor skillnad i en utställning, showroom eller i ditt hem. Jag fick en bok som tack och som jag varmt kan rekommendera. Lagom svenskt / Simply Swedish - Säsongernas bästa smaker! Den kommer väl till pass under avkopplande dagar i sommarstugan.


Utdrag från min workshop och föreläsning på Svenska Hem 


Det finns många snygga lampor som du kan förgylla ditt hem med i sommar och till höstkanten. Lyktan Bankeryds belysning har många vackra lampor att välja bland och min favoritlampa är Casanova. Visst är den snygg?


En miljö på huvudkontoret på Svenska Hem. Kika in på Svenska Hems hemsida och låt dig inspireras. 



Säsongernas bästa smaker av Margareta Schildt Landgren, foto: Christina Uhlin. "Lingon, fläder, rabarber och pepparrot, svenska smaker som många av oss har ett speciellt förhållande till". Boken finns på Svenska och engelska. Här kan du läsa mer. 

Önskar dig en riktigt bra dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!