31 augusti 2014

RIX FM FESTIVAL JÖNKÖPING 2014

Jag har haft en fantastiskt rolig och händelserik helg, där jag redan i torsdags påbörjade att inreda ett partytält och trädgård inför ett stort bröllop som ägde rum i går. Jag var där i går morse och gjorde de sista detaljerna innan jag körde upp till A6 center och deltog i ett event tillsammans med Fastighetsbyrån. Jag inredde en miljö, ett vardagsrum utanför den stora entrén som blev uppskattat! Jag inredde en miljö och med massor av nyheter och fina accessoarer från Åhléns på A6, passa på och gå dit och titta på allt fint som har kommit in! Och så visade jag fina vykort och tavlor från Annefrid Sjöman, Frida Färg och Form.





Ett glatt gäng från Fastighetsbyrån! 

Foto: Carl Cedric Persson, Jmini.se och här hittar du fler som minglade på RIX FM Festival under kvällen. God mat, god dryck och trevlig personal! En härlig avslutning på dagen. 

Jag och Ulrika Vahlgren Fagerberg, butikschef på Åhléns A6. 


Hoppas du får en riktigt bra vecka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!