23 mars 2014

Ordspråk - veckans tänkvärda!

Hej? Har du haft en bra vecka? Och nu är det redan dags för nästa. Jag brukar alltid lägga upp ett ordspråk under söndagen och det kommer ett även idag, om än något senare på dygnet än vanligt men det är ju söndag några minuter till. Min vecka bestod av många nya möten med människor och miljöer och jag har träffat väldigt många som jag blev inspirerad av och som gav mig massor med energi. Jag funderade lite kort på vad det är de gör som får mig att bli så inspirerad? Kommande vecka kommer jag att träffa många nya människor igen i diverse sammanhang och jag går dit med fokus att bli inspirerad och att inspirera! Vi ger varandra energi med andra ord och det brukar ge bra driv, kreativitet, handlingskraft och resultat. Vad blir ditt fokus denna veckan?


Jag önskar dig en riktigt bra vecka!

Ordspråk via Kreativa Kvadrat Pinterest och fler ordspråk från mig hittar du här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!