22 mars 2014

Skärholmen - Johannesdal via Fantastic Frank

Kolla in i denna bostad som andas flexibilitet, rymd, trä och framtid, Petersens väg 40 i Skärholmen, via Fantastic Frank. Öppna planlösningar med generös takhöjd och stor rymd på mindre yta. Kolla in det platsbygda köket med handtag av skinn. Materialen består av olika träval, målade ytor, råa material samt plywood, där materialen blir vackrare med åldern. Tanken är minimalt med underhåll och där samtliga utrymmen ska kunna utnyttjas maximalt beroende på vilka behov som finns.





Fantastiskt snyggt med mörkgråa luckor i köket och skinnhandtagen som en detalj. Jag har själv målat några väggar i mitt vardagsrum med mörkgrått, och jag är jättenöjd med färgvalet. Mitt vardagsrum har fått två väggfärger till, men jag får återkomma med bilder längre fram. 



Kolla in taket






It´s all about details. Detaljer är viktigt, det här faller mig i smaken, vad tycker du?


Varför inte måla taket i badrummet. Och glöm inte bort den gröna växten.

Samtliga Bilder lånade via Fantastic Frank, och här hittar du fler bilder från bostaden

Önskar dig en riktigt bra helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!